Realizacja zamówień

Zasady ogólne

  1. Zamówienia złożone do godz 11.00 z wybranym pobraniem przy odbiorze - realizowane są jeszcze tego samego dnia (przygotowanie, pakowanie i wysyłka), pozostałe następnego dnia roboczego.
  2. Zlecenia z płatnością przelewem na konto - realizowane są po otrzymaniu potwierdzenia stanu konta z odpowiednią wpłatą, co zazwyzaj następuje w godznach porannych następnego dnia po dokonaniu przelewu przez zamawającego.
  3. Każde zatwierdzone zamówienie jest w pierwszej kolejności weryfikowane z faktycznym stanem magazynowym.
  4. Ewentualne braki lub znaczące różnice w wyglądzie w porównaniu do oferty w serwisie są niezwłocznie konsultowane z zamawiającym, a zamówienie ewentualnie korygowane.
  5. Dostawy realizowane na terenie Polski przez Pocztę Polską,  zwykłą przesyłką;
  6. Kupujący może zmienić sposób i dostawcę przy zatwierdzaniu sposobu dostawy i rodzaju płatności.
  7. Zakupione artykuły można odebrać w siedzibie hurtowni.
  8. Wysyłka za granicę realizowana jest za pośrednictwem Poczty Polskiej jako przesyłka ekonomiczna lub lotnicza.
  9. Opłaty za zwykłe pakowanie są wliczone w koszty wysyłki.
  10. Koszty wysyłki mogą ulec zmianie ze względu na wagę przesyłki.
  11. Towar do wysyłki jest odpowiednio opakowany i zabezpieczony.
  12. Przy otrzymaniu przesyłki,należy sprawdzić czy nie została naruszona lub uszodzona podczas transportu.
  13. Zalecamy zakup kilku produktów w jednym koszyku by uniknąć powielania kosztów transportu. Nie możemy grupować dwóch osobnych zamówień dlatego koszty wysyłki są doliczane do każdego zamówienia osobno.

Stan realizacji zamówienia i przesyłki

  1. Po zalogowaniu można na bieżąco sprawdzać